آموزشی

جراحی لیفت بدن، ترمیم شل شدگی و افتادگی بدن

جراحی لیفت بدن چیست؟ اگر شما به وسیله ورزش، رژیم غذایی و یا هر کار دیگری، وزنتان کاهش پیدا کند، احتمال این که پوست بدنتان دچار افتادگی شدید شود و یا این که چربی در برخی نواحی بدن مانند شکم و پهلو تجمع پیدا کند، زیاد است.

همه ما انسان ها به این دلیل به دنبال کاهش وزن هستیم که علاوه بر سلامتی بدن، زیبایی ظاهری نیز داشته باشیم؛ اما اگر دچار افتادگی پوست و تجمع چربی شوید، قطعا اعتماد به نفس شما نسبت به قبل کاهش پیدا خواهد کرد؛ پس باید به دنبال یک راه حل مناسب برای حل مشکل افتادگی پوست و تجمع چربی باشید.

جراحی لیفت بدن بهترین راه حل برای این مشکل است؛ برای مطالعه ادامه متن همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : خرید و قیمت انواع دستگاه لاغری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

 

جراحی لیفت بدن

جراحی لیفت بدن از عمل ها و جراحی های پلاستیک است که افرادی که به دنبال درمان افتادگی پوست پس از کاهش وزن خود هستند، از آن استقبال بسیار خوبی کرده اند.

 

 

جراحی لیفت بدن

 

با توجه به این که میزان افتادگی پوست چه مقدار است، این عمل جراحی در اندام های فوقانی و یا تحتانی انجام می شود. برای نتیجه گیری بهتر سعی کنید که عمل جراحی لیفت بدن را نزد پزشک های متخصص که در این زمینه مهارت دارند، انجام دهید.

شرایط جراحی لیفت بدن

شما برای انجام جراحی لیفت بدن باید دارای شرایطی باشید که شامل موارد زیر می شود:

  • شما حتما باید به اندازه سی الی پنجاه درصد از بیشترین مقدار وزن خود را کم کرده باشید.
  • میزان افتادگی پوست اطراف شکم، چربی های تجمع یافته و همچنین بافت نامناسب اطراف شکم شما کم نباشد و شما از آن ناراضی باشید.
  • هنگامی که وزن شما کاهش پیدا کرد و شما به میزان وزن دلخواهتان رسیدید باید حدود دو سال صبر کنید، سپس عمل جراحی لیفت بدن انجام دهید. در این صورت خیال شما بابت این موضوع که وزن شما ثابت است، راحت خواهد بود.
  • اگر قصد دارید در آینده باردار شوید، اثرات لیفت بدن از بین خواهد رفت؛ پس قبل از انجام عمل جراحی لیفت بدن تصمیم بگیرید که در آینده قصد باردار شدن دارید یا خیر؛
  • باید پس از انجام عمل لیفت بدن، به رژیم غذایی خود پایبند باشید تا ماندگاری ابیشین عمل بیشتر شود؛ استعمال دخانیات و یا مصرف مشروبات الکلی نیز پس از انجام لیفت عمل، مضر خواهد بود و اثر آن را از بین خواهد برد.

آشنایی با انواع لیفت بدن

لیفت بدن در نواحی مختلف بدن انجام می شود که عبارت است از:

 لیفت اندام های تحتانی: از شایع ترین عمل های لیفت بدن است.

 لیفت میان تنه: در این عمل جراحی لیفت بدن، چربی های اضافی قسمت شکم و پهلو برداشته می شود.

لیفت کل بدن، که برای افرادی مناسب است که پوست آن ها از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار است و در تمامی قسمت های بدن، اعم از بازو و ران و…  انجام می شود.

کل جراحی لیفت بدن، با توجه به نوع آن، حدود چهار تا هفت ساعت طول خواهد کشید. در انجام عمل جراحی لیفت بدن، ابتدا از قسمت میان تنه شروع می شود و پزشک چربی و پوست اضافه ناحیه شکم را برش می زند.

سپس بردشتن چربی و پوست اضافی سایر اندام های فوقانی مانند قسمت بازوها صورت می گیرد. در این مرحله برخی خانم ها عمل جراحی لیفت سینه نیز انجام می دهند و برخی از آقایان بافت سینه خود را در این عمل جراحی کوچک می کنند.

 

جراحی لیفت بدن

اهمیت مراقبت های بعد از لیفت بدن

اما فراموش نکنید که شما پس از انجام هر نوع لیفتی، باید از بدن خود مراقبت کنید و به توصیه های پزشک خود عمل نمایید تا از عوارض پس از انجام لیفت بدن در امان باشید  و اثرات آن در بدن شما باقی بماند.

مهم ترین نکته ای که پس از لیفت جراحی باید به آن پایبند باشید، رژیم غذایی مناسب است که در کنار آن ملزم به رعایت دیگر نکات گفته شده توسط پزشک نیز هستید.

نتیجه گیری

انجام عمل لیفت بدن به درمان شل شدگی و افتادگی پوست بدن کمک می کند. افزایش سن بر روی پوست شما قطعا اثر خواهد گذاشت، اما با انجام لیفت بدن در نواحی مختلف بدنتان می توانید این تغییرات و عوارض را کاهش دهید.

وابوک ارائه دهنده انواع دستگاه های لاغری، لیزر، جوانسازی پوست و … می باشد برای مشاهده محصولات لطفا به سایت وابوک مراجعه فرمایید.

منبع : www.plasticsurgery.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *