آموزشی

دستگاه لیزر خانگی چیست؟

امروزه شرکت های آرایشی و بهداشتی محصولات جدیدی را جهت از بین بردن موهای زائد عرضه می کنند. از این رو علاوه بر روش هایموقتی و درد اور مانند اپیلیدی یا اپیلاسیون با موم روش های جدید تری مانند دستگاه لیزر دستگاه خانگی جهت از بین بردن موهای زائدوجود دارد. اما دستگاه لیزر خانگی چیست؟ مطلبی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. همراه ما باشید:

آشنایی با این دستگاه

مطابق تحقیقاتی که اخیراً صورت گرفته است و گزارش جامعه جراحان زیبایی، لیزر درمانی موهای زائد پس از بوتاکس و تزریق ژلسومین عمل رایج تهاجمی است. پزشکان اغلب این اقدام را در مطب انجام می دهند. که هزینه زیادی دارد. اما استفاده از این دستگاهمی تواند راه کار بسیار خوبی باشد. بهتر است بدانید دستگاهی تحت عنوان لیزر خانگی هنوز تولید نشده است و کلیه این دستگاه هانوعی پرتو به تقویت شده شبیه آی پی ان هستند. تکنولوژی آی پی ال در لیزر خانگی، مهم ترین تحولی بود که می توانست در تولیدمحصولات زیبایی پوست و مو رخ دهد.

مزایا

اغلب افرادی که از این دستگاه جهت از بین بردن موهای زائد خود استفاده کرده اند نسبت به سایر روش های سنتی رضایت بیشتریدارند. برخی از مزایای استفاده از این دستگاه شامل موارد زیر می شود:

شما پس از استفاده از دستگاه لیزر خانگی در مقایسه با موم، تیغ وپوست صاف تری خواهید داشت.

با این روش رویش مجدد موها دیرتر صورت می گیرد. همچنین اگر شما از دستگاه های معتبر و مرغوب استفاده کنید تاثیر بسیاربهتری را روی پوست خود مشاهده می کنید و عوارض کمتری را در زمان لیزر خانگی احساس می کنید.

لیزر موهای زائد در کلینیک های درمانی ملزم پرداخت هزینه های زیادی است. از این جهت شما میتوانید با خریداری این دستگاه ازوابوک که در عرصه واردات‌و عرضه  جدیدترین و قوی ترین دستگاه های لیزر موهای زائد فعالیت میکند به راحتی در منزل خود اقدام بهلیزر موهای زائد خود کنید .

افراد بسیار زیادی هستند که به مراکز معتبر و مجهز لیزر درمانی دسترسی ندارند، از این رو بهترین اقدام برای آن ها خرید دستگاهلیزر از وابوک که شرایط فوق العاده ای رو برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

3-4-300x200.png

دستگاه لیزر خانگی چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم، این محصول که در دسته لوازم اصلاح مو قرار می گیرد می تواند با تابش شدید پالسی یا همانآی پی ال ها، بر روی رنگدانه های فولیکول های مو تاثیر بگذارد. این اشعه برروی ملانین یا همان رنگدانه ها متمرکز می شود و در آنبخش گرما ایجاد می کند. این گرما توسط ملانین جذب شده و در نهایت بدون سوختگی و آسیب به پوست تخریب می شوند و موجب عدمرشد مجدد مو می گردد. پس می توانیم بیان کنیم آن چیزی که ریشه موهای بدن شما را از بین می برد، تنها تابش نوری با۳ طول موجمشخص است که می تواند با نفوذ به زیر پوست به ریشه های مو برسد و با ایجاد حرارت آن را تخریب کند.

نکاتی که درباره لیزر خانگی موهای زائد بهتر است بدانید

در رابطه با انجام لیزر خانگی موهای زائد شرط های وجود دارد که بهتر است از آن ها مطلع باشید. در حقیقت اگر عمل لیزر به خوبی انجام نشود احتمال دارد که صدمات زیادی به پوست وارد شود و موجب ایجاد خارش، حساسیت، آکنه و التهاب شود. می توان گفتگسترش استفاده از انواع مختلف این دستگاه موجب شده است تا مشاهده عوارض آن در افراد بیش از پیش شود. از این رو اگر شمانیز به دلیل آشنا نبودن با این دستگاه روش انجام آن را ندانید، ممکن است دچار حساسیت های شدید پوستی شوید. برخی نکاتی که باید درباره انواع دستگاه لیزر بدانید شامل موارد زیر می شود:

اگر هرگونه حساسیت مانند خارش پوست، قرمزی، التهاب پوست ورا مشاهده کردید استفاده از این دستگاه را متوقف کنید.

پیش از لیزر، موهای بدن خود را اصلاح کنید سپس دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را با دقت و حوصله مورد استفاده قرار دهید.

هنگامی که دستگاه دارای شارژ کامل است از آن استفاده کنید.

پیش از لیزر زیر بغل و ناحیه تناسلی، از بی حس کننده استفاده کنید.

جهت استفاده از دستگاه برای برخی نواحی مانند ناحیه تناسلی و سایر بخش های حساس خود، تنها باید یک بار آن را روی بدن خودبکشید.

نخست قسمت کوچکی از پوست دست خود را لیزر کنید، اگر هیچ حساسیتی نداشتید می توانید بدن خود را با آن لیزر کنید.

خرید دستگاه

اگر شما از مراکز معتبری که دستگاه های لیزر خانگی با کیفیتی ارائه می دهند، خرید خود را انجام دهید. بدون شک از عملکرد ایندستگاه ها شگفت زده خواهید شد و در نهایت پوستی صاف و زیبا خواهید داشت. شرکت کیا تجارت بین المللی فخیم  در زمینه واردات وعرضه این دستگاه هافعالیت می کند. شما می توانید با خرید از وابوک از خدمات پس از فروش فوق العاده و سایر خدماتی ویژه که دراختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. جهت خرید این دستگاه می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا به وبسایت اینشرکت مراجعه کنید.

کلام آخر

همه افراد به دنبال پوستی صاف و خلاص شدن دائمی موهای زائد خود هستند. اگر شما نیز بنا به هر دلیلی نمی توانید به کلینیک هایزیبایی جهت رفع موهای زائد بدن خود مراجعه کنید، می توانید با خرید دستگاه لیزر خانگی از مزایای این دستگاه برخوردار شوید. قطعاًاگر عملیات لیزر را با این دستگاه به خوبی انجام دهید، در نهایت پوست صاف و زیبا خواهید داشت و اعتماد به نفس شما افزایش مییابد. امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *